Chunky Sofas…

Jeg har fått helt dilla på chunky skinnsofaer om dagen, og suger til meg all inspirasjon jeg finner i coole magasiner. Liker spesielt den siste utgaven av spanske AD- masse heftige hjem med superspennende interiør! Og nå er vi så heldig å ha funnet en leverandør med den ultimate brune, chunky skinnsofaen- så følg med! Ikke lenge før den dukker opp i butikken vår, tenker jeg:) Inntil da, sjekk ut disse godbitene jeg fant istad..Tuddelu! Love, Cam.

20121209-225929.jpg

20121209-230110.jpg

20121209-230234.jpg

20121209-234739.jpg

Legg igjen en kommentar

