ELLE´S SOMMERFEST 2012 & 15-ÅRS JUBILEUM!

Det var en supernice Elle fest på torsdag, og jeg dro sammen med min gode partner Tine, supersøte Camilla Smith fra Major Fashion for Minors & Liv Misund fra Efva Attling. Det er alltid like hyggelig på Elle fest, med masse kjente & kjære, skravling, DJ, digge drinker, nydelig sushi, heftig kake og lekre kjoler! Og med så mange kjendisfjes i sine beste outfits er det det masse coolt å hvile øynene på:)

Men må si årets location slår det meste av Elle festene jeg har vært på… Jeg storkoste meg! Hagen til den franske ambassaden var helt fantastisk- og man kunne ikke bedt om bedre vær! Coole Eva Weel Skram & Thomas Stenersen sto for super underholdning! Som alltid er jeg ikke så god på å knipse bilder på fest, men et par fikk jeg til… Love C.

Eva & the Heartmaker
Min super-partner Tine Robertsen & vår venninne Camilla Smith!
Liv Misund fra Efva Attling med verdens vakreste øredobber…
Fashionvisning!
Jeg & Camilla i deilig solskinn!
Goodiebags, goodiebags…

2 thoughts on “ELLE´S SOMMERFEST 2012 & 15-ÅRS JUBILEUM!

Legg igjen en kommentar

