NÅ FÅR MILLA DET GØY PÅ LANDET!

Som noen av dere kanskje vet, har jeg & min mann Henrik solgt vår «beloved» leilighet på St.Hanshaugen- og satt nesa mot Aurskog! Vi har vært så heldige å få lov til å kjøpe mormor´s nabogård- det har alltid vært en liten drøm som nå har blitt virkelighet! Så nå er det bare å brette opp ermene- vi har 5 hus, og masse jorder og skog som skal tas vare på… Jeg har allerede startet med min lille økologiske urtehage! Noen dyr av ymse slag blir det vel også etterhvert! En stor og tøff Grand Danois står først på lista, vi må jo ha en skikkelig gårdshund!

Selv om vi er skikkelig byfolk, må si jeg stortrives med den friske lufta, masse himmel, enormt med boltreplass og mindre «stress» i hverdagen… Det blir selvfølgelig byturer til jobb på Milla Boutique hver dag, så jeg får min daglige dose med Java-kaffe, byimpulser og vennebesøk! Vi har mange store og spennende planer her ute- så det er bare å følge med… Love C.

Vårt store boligprosjekt! Det står en gammel svinestall på over 300 kvm på gården som jeg klør i fingrene etter å sette istand som bolighus. Så vi får se etterhvert hva som skjer innenfor veggene her…

Det er mange coole elementer som ligger rundt omkring her på gården!

Her kommer det til å bli overnattingsplass til venner i det ene huset, og til fugler i det andre. Har store planer om noen små Dverg Kochiner, noen Sultanhøns og et par påfugler…

Eiendommens stolthet! På gresset rundt tror jeg det blir noen afrikanske dverggeiter og et par alpacageiter på beite etterhvert…

Det er ikke tvil om at våre Ragdoll katter trives i sitt nye hjem… Nestor sjekker ut tulipanbeddet!

Det blir selvfølgelig ikke helt tradisjonell gårdsinnredning i Milla´s nye hjem. Men mye glamour, betong og gammelt tre. Morgenkaffen i punk-koppen på terrassen er et must!

7 thoughts on “NÅ FÅR MILLA DET GØY PÅ LANDET!

  1. Aurkog kommer aldri til å bli det samme igjen, Camilla. Og det på en positiv måte! Jeg har herved invitert meg selv på besøk:) Gleder meg til å se hav du tryller frem. Var innom Milla tidligere uken får å låne og fikk superhjelp av Nina. Såååå mye fint dere har fått inn nå:) Snakkes vi!

Legg igjen en kommentar

