Nicolas Jaar – And I Say ft. Scout Larue and Will Epstein

Dagens hotte låt!

Min gode venn Dj Olle Abstract introduserte meg til den deilige musikken til Nicolas Jaar under en sen middag på Ibiza! Jeg har enda et helt A4 ark med masse gode musikktips fra den kvelden… Det har blitt til at jeg har digget Nicolas Jaar siden, og nå kommer han til Øya festivalen i sommer. Wiihii- gleder meg!

Sjekk ut denne hotte låta hvor han har med seg Scout Larue på vokal- datteren til Demi Moore/ Bruce Willis. Very cool… Enjoy! Love C.

Legg igjen en kommentar

