BLOGGERS I MET AND LIKED…

När jag var yngre skrev jag dagbok varje dag. Nu gör jag det mest när jag är på resa. Men fina notatböcker får jag aldrig nog av! Så igår var jag lite extra happy när vi fick vår första sändning notatböcker från Archie Grand. Archies notatböcker har vita blanka ark och är perfekta för samling av inspiration, texter, foton, utklipp och idéer!

Notatböckerna kommer i två olika storlekar och i flera färger. I vår första sändning fick vi följande texter: Bloggers, Hipsters, Shopaholics, Lovers, Chefs, Lies, Fashionistas och Photographers. Pick your favorite (min är «Lies I told and liked…»)!

Chefs, Lovers, Shopaholics, Fashionistas, Hipsters, Bloggers, Lies? De här små är på 16x11 cm.

Notatbok Jumbo "Photographers I met and liked", 40x30 cm.

Legg igjen en kommentar

