GOLDEN NEWS…

Igår firade Milla Boutique faktiskt 2 år i «nya» lokalen! Oj oj vad snabbt två år har gått. Ibland glömmer jag bort att vi varit en liten, liten hörnbutik på gatuplan under rulltrappan! Ett «bursdagsbord» i guld, dukat med massa höstnyheter tyckte jag passade lördagen bra. We like it gold! Check out our news…

Dine in style! Jag är väldigt fan av de nya guldfärgade besticken vi har fått in! Gör grå tisdagmiddagar så mycket härligare!

Mix it! Glam och naturfeeling på Millajentenes middagsbord...

Lyxigare kaffekanna finner du knappast inte! Jag tror jag måste säkra mig en till höstens fikakvällar med jentene...

Milla-news! Vit keramikvas med "heklet" mönster, liten kvist-ljusstake med fåglar (funkar också som vas!) och stora trästakar med nagler...

 

4 thoughts on “GOLDEN NEWS…

    1. Hej! Lysestaken får vi in igen till våren! Bara håll ögonen öppna. Ugglan har vi dessverre inte tagit in igen… Happy hunting!

    1. Hej! Besticken är från den italienske producenten Seletti. Jag vet tyvärr inte vem som säljer det i Sverige, men vi lägger ut dem på vår webshop om några dagar och då kan du köpa dem via oss. Vi kan ordna med frakt till Sverige, det är inga problem. Eller skicka ett mail till mig på sandra@millaboutique.no om du är intresserad! / Sandra, Milla Boutique

Legg igjen en kommentar

