Hemma hos Nina Persson i Malmö

Innerst inne banker det ju ett rock-hjärta i mig… så såklart är det lite extra spännande att kika in hemma hos ens favoritmusiker. Den här lägenheten i Malmö ligger ute för salg just nu, och säljaren är ingen annan än Nina Persson från the Cardigans och hennes man. Om jag nu hade lust att flytta till Malmö skulle jag gärna ta över Ninas lägenhet – härligt o-svensk och med massa själ! Jag tycker extra mycket om de mörka golven… Det ska jag ha i min nästa lägenhet! Lägenheten ligger ute här på Bo-laget Fastighetsförmedling….

One thought on “Hemma hos Nina Persson i Malmö

  1. I, I need some fine wine, and You, You need to be nicer…! Favorit kommentaren. Och väldit fin lägehet!

Legg igjen en kommentar

