MILLA I BONYTT JANUAR 2011!

Litt presse er alltid moro, og i januarnummeret av Bonytt har jeg hatt besøk på soverommet! Hele 8 sider med Milla-inspirasjon… Fun fun! De som kjenner meg, vet jo at jeg er hekta på det sære og merkelige- og det kommer jo godt frem her!

Jeg er i selskap med Anna Wagner Norseng fra Anouska &  Tina Sand med sine soverom, og vi har alle våre forskjellige stiler!

Enjoy! Love C.

Rocka glamour hos Milla!

Fire in the bedroom!

Bonytt redaksjonen mente det var morsomt hvis jeg poserte som Kate Moss på bildet over sengen! Ingen likhet forøvrig, folkens.... Ha, ha!!!

De små detaljene.... I mitt maksimalisme univers!

Soverom, baderom & garderobe i ett!

Bak badekaret skjuler vasken seg! Og bak speilet alle toalettsakene... Og det eneste maskuline innsalget er kanskje barbersåpa i treboksen & barberkosten!

En liten spesiell detalj på soverommet er jo føttene på badekaret- og det er ørneklør-ikke løveføtter!

Januarutgaven 2011 ute nå!!

3 thoughts on “MILLA I BONYTT JANUAR 2011!

  1. Hei,

    Super kult soverom, satt også å leste dette igår!! Jeg digger Kate Moss bildet og lurer på hvor du har fått tak i det??

Legg igjen en kommentar

