Hjemme hos Milla i interiørmagasinet MAISON!

Da er interiørmagasinet Maison kommet ut i butikk, og dere får se hvordan det er hjemme hos meg for øyeblikket! » Glamorøst Rocka Romantikk hos Milla». Vi fikk til og med forside fra spisestuen- og det er jo alltid gøy! Jeg har gjort om litt siden jeg hadde besøk fra magasinet Vakre Hjem i september 2008, og denne gangen er det vel litt mer sånn jeg egentlig er, og det gjenspeiler seg jo i interiøret… Litt rock´n roll, funk, vintage, natur & glamour! Si fra hvis det er noe du liker,  jeg har mange av tingene i butikken! Vi får også inn ny ladning av møbler, speil & vintage- interiør snart, så følg med på bloggen! Vel, god fornøyelse- håper det er til litt inspirasjon! Love C

Vi koser oss glugg i stua med 4-seter og plass til masse gode venner! Her er det et hint av maksimalisme som gjelder, men prøver å salme det i små grupper…

Soverommet vårt er jo litt spesielt, med åpen løsning til «badet». Lite privat- men veldig sosialt!! Vi elsker glitter, glamour & party…

Spisestua er natursonen, og har et rundt spisebord i resirkulert teak. Plass til 10 pers, faktisk!! We love it! Og har kombinert metallstoler med designerstoler.


I gangen er det litt mer vintage-preg, med beige lingardiner foran skohyllene, vintagestoler og marokkanske lamper som er gave fra mannen min.

På kjøkkenet er det art, industri, vintage  & natur som har tatt over! Elsker å kombinere stilarter, så lenge man gjør det i passe posjoner! Kaktusplanten er undervurdert, men den er jo så utrolig tøff, og hos meg bor de overalt!

12 thoughts on “Hjemme hos Milla i interiørmagasinet MAISON!

  1. Du har det kuleste hjemmet! Jeg elsker stilen din generelt!!
    Jeg har hentet ENORMT mye inspirasjon fra deg siden jeg så hjemmet ditt i et eller annet magasin for noen år siden.
    Takk for at du deler🙂

    Ha en finfin tirsdag!

    -Amalie, Svenngården

    1. Så kult at du liker stilen! Prøver så godt vi kan å inspirere! Ha en toppers Milladag! Klme C

  2. ja…dette var mer av det stiligste jeg har sett…så mye spennende i interiøret….
    skjønner at det var reportasje hos deg:)
    ha en flott dag
    klemmer

Legg igjen en kommentar

