At Missoni Home…

Idag var jeg på en liten frokost hos Inside Too for visning av Missoni Home 2011- nyheter! Masse digge tekstiler som snart er å få kjøpt i sjappa… Jeg bestilte idag også noen heng med tekstilprøver så det er lettere for dere Millavenner å bestemme stoffet dere vil ha på puter eller puffer hvis dere vil bestille!

Jeg fant også en ny favoritt på gulvtepper! Hamptepper med zig zag…. I LOVE!!! Et sånt må jeg bare ha… See ya later! Love C.

Fantastiske hamptepper med klassisk Missonimønster. Kommer i 140x270 cm. Jeg er forelsket!!

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

